-
Ustawa o grach hazardowych; proces ustawodawczy; obowiązek notyfikacji przepisów technicznych przez Komisję Europejską
Sprawa połączona z P 62/15, P 63/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnaturą P 57/15) Połączone pytania prawne czy art. 6 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach haza
-
Waloryzacja wynagrodzeń
Sprawa połączona z P 52/15, P 53/15, P 54/15 , P 55/15 (sprawa rozpatrywana pod wspólną sygnaturą P 52/15 )
-
Waloryzacja wynagrodzeń
Sprawa połączona z P 52/15, P 53/15 , P 54/15 (sprawa rozpatrywana pod wspólną sygnaturą P 52/15 )
-
Waloryzacja wynagrodzeń
Sprawa połączona z P 52/15, P 53/15 (sprawa rozpatrywana pod wspólną sygnaturą P 52/15 )
-
Waloryzacja wynagrodzeń
Sprawa połączona z P 52/15 (sprawa rozpatrywana pod wspólną sygnaturą P 52/15)
-
Waloryzacja wynagrodzeń
Sprawa połączona z P 53/15, P 54/15, P 55/15, P 56/15, P 83/15 (sprawa rozpatrywana pod wspólną sygnaturą P 52/15) Połączone pytania prawne czy art. 13 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2011 roku
-
Termin do złożenia wniosku o wypłatę zasiłku macierzyńskiego
24 marca 2015 r. o godz. 13:00 Trybunał Konstytucyjny rozpozna połączone pytania prawne Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi - Północ w Warszawie VI Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz Sądu Rej
-
Odpowiedzialność karnoskarbowa osoby fizycznej na podstawie art. 62 § 2 k.k.s. za wystawienie nierzetelnej (fikcyjnej) faktury w sytuacji uprzedniego zastosowania wobec tej osoby, za ten sam czyn, obowiązku zapłaty podatku na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy o VAT
Trybunał Konstytucyjny rozpozna pytanie prawne w sprawie zgodności art. 62 § 2 ustawy z dnia 10 września 1999 roku - Kodeks karny skarbowy w zakresie, w jakim dopuszcza odpowiedzialność za przestępstw
-
Gry hazardowe
Ustawa o grach hazardowych została uchwalona bez naruszenia konstytucyjnego trybu ustawodawczego, a organizowanie gier na automatach wyłącznie w kasynach gry spełnia wymogi ważnego interesu publiczneg
-
Ograniczenie kręgu osób, które mogą skorzystać z rządowego programu wspierania niektórych osób pobierających świadczenia pielęgnacyjne.
Prawodawca może odmiennie ukształtować przesłanki wyjątkowej, okresowej i incydentalnej pomocy finansowej, takiej jak określona w rozporządzeniu, dla osób niepodejmujących bądź rezygnujących z pracy z