-
Prawo do sądu
3 marca 2004 r. o godz. 9.00 Trybunał Konstytucyjny rozpoznał wniosek Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie konstytucyjności art. 17 ustawy z dnia 16 grudnia 1972 o odszkodowaniach przysługujących w
-
3 marca 2006 roku - Wizyta delegacji Komisji Konstytucyjnej Riksdagu Królestwa Szwecji
-
Zasady nabycia prawa do emerytury pomostowej.
Zasady przyznawania emerytur pomostowych są zgodne z konstytucją. 3 marca 2011 r. o godz. 9.00 Trybunał Konstytucyjny rozpoznał wniosek Prezydium Forum Związków Zawodowych dotyczący zasad nabycia praw
-
Zasady wynagradzania urzędników i innych pracowników sądowych
Sprawa połączona z P 7/15, P 40/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnatura P 7/15)
-
Niezdolności do pracy po ustaniu tytułu ubezpieczenia chorobowego; ubezpieczenie społeczne w razie choroby i macierzyństwa
Pytanie prawne czy przepis art. 13 ust. 1pkt 2 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 roku o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa w zakresie, w jakim nie przewi
-
Ustawa o grach hazardowych; proces ustawodawczy; obowiązek notyfikacji przepisów technicznych przez Komisję Europejską
Sprawa połączona z P 38/15, P 39/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnatura P 38/15)
-
Ustawa o grach hazardowych; proces ustawodawczy; obowiązek notyfikacji przepisów technicznych przez Komisję Europejską
Sprawa połączona z P 47/15, P 75/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnaturą P 46/15) Połączone pytania prawne czy przepisy art. 6 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o g
-
Ustawa o grach hazardowych; proces ustawodawczy; obowiązek notyfikacji przepisów technicznych przez Komisję Europejską
Sprawa połączona z K 46/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnaturą P 46/15)
-
Ustawa o grach hazardowych; proces ustawodawczy; obowiązek notyfikacji przepisów technicznych przez Komisję Europejską
Sprawa połączona z P 29/15 , P 30/15 (sprawa rozpoznawana pod wspólną sygnatura P 28/15 )
-
Uprawnienia emerytalne funkcjonariuszy Służby Celnej
Z samego określenia przez ustawodawcę danej formacji jako mundurowej lub umundurowanej nie można a priori wysnuwać wniosku, że status prawny takich formacji i ich funkcjonariuszy powinien być kształto